Pages

torsdag den 10. juni 2010

Nyhedsupdate!


Der var alt for mange, der klagede over ingen nyheder, men jeg har virkelig travlt med at læse til eksaminer. Anyway - nu bliver jeres ønske opfyldt. I får en masse nyheder på én gang!

- Miley Cyrus og Liam Hemsworth er stadig sammen!
Selvom mange mente de holdte pause, og nogen ovenikøbet mente de havde slået op, så viser det hele sig at være noget vrøvl! Et billede siger mere end 1000 ord, som man siger, og det kan I jo se på billedet øverst for!

Andre Miley Cyrus nyheder....
I et interview fornyligt fortalte hun om sine planer inden for film:
"Action! Jeg er ung og ret atletisk, så jeg vil gå efter actionfilm!" Spændende!

- Selena Gomez fortalte fornyligt, at hun ikke træner, da hun er naturligt tynd.
"Jeg kan ikke gøre for det! Jeg er dog sikker på, det vil indhente mig en dag."

- Og så har Justin Bieber vist glemt alt om Kim Kardashian.
Nu er den unge 16-årige sanger helt skudt i den engelske sangerinde Cheryl Cole.
I et interview fortæller han, "Jeg glæder mig til at se Cheryl [i England]. Hun er lækker, og jeg har hørt hun er single! Jeg tænker, måske kunne vi..." Kunne hvad, Justin??

- Den lækre Taylor Lautner er lidt flov over sin lækre krop.
Han fortæller: "Det er blevet pinligt. Det irriterer mig ikke, men folk spørger tit indtil det. For mig, er det bare en del af karakteren. Jeg kan jo ikke tage det af." Og det er vi kun glade for Taylor. Du skal ikke være flov, vel piger?

- Nick Jonas skal være med i en musical ved navn Les Misérables, ofte forkortet Les Mis.
Det helt specielle er at det er i London, så hvis du kommer et smut forbi London i din sommerferie, så vil jeg råde dig til, at gå ind og se denne musical. Så får du også set Nick Jonas!!!

Det var lige nogle nyheder, jeg havde til jer! Jeg håber I kan leve med dem, indtil jeg kommer "rigtigt" tilbage, når nu alle mine eksaminer er overstået. Ha' det godt så længe!
Og endelig kommenter alle de blog indlæg, I har lyst til. Det får et kæææmpe smil frem på mine læber hvergang, og det gør bare sådan, at jeg bare endnu mere har lyst til at blogge for jer!

Mange kram
XOX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar