Pages

søndag den 30. maj 2010

Vær ikke ked af det. I'll be back.


Nu er der nok nogle der bliver kede af det. :(
Jeg har valgt, at tage en lille pause fra bloggen. Jeg har lige fået læseferie, og derfor har jeg travlt med at læse og passe min skole. Jeg kommer højtsandsynligt tilbage igen i slutningen af juni. Men bare rolig . . . Får jeg tid, eller sker der noget enormt vigtigt, så kan det godt være jeg lige smutter et forbi bloggen og deler det med jer.

Vil gerne sige tak til alle mine faste læsere! Jeg har virkelig nydt at blogge for jer.
I mellemtiden så kan I besøge www.perezhilton.com for at få noget lækkert gossip!
Ha' en rigtig god sommer, held og lykke med eksaminerne. Vi ses en anden gang!

P.S. Dette er ikke forevigt, det lover jeg! Jeg skal nok komme tilbage og give mere information, så husk at kigge forbi bloggen af og til.

4 kommentarer:

BiebersForeever sagde ...

neeeej! du må ikk forlade bloggen den er herre sej!<3 kikker på den stort set hver dag!

GossipInYaFace sagde ...

Jeg er super glad for du kan lide den. :-)
Bare rolig, jeg skal nok komme tilbage.

BiebersForeever sagde ...

Godt men der er jo laang tid til <3 ;D;D'

BiebersForeever sagde ...

Nu er der jo snart gået laaang tid !<3

Send en kommentar