Pages

mandag den 27. september 2010

SORRY SORRY SORRY!


Kære Gossip In Ya Face fans.
Jeg ved ikke hvor mange gange, jeg gerne vil undskylde! Undskyld undskyld undskyld. En million gange undskyld, fordi jeg ikke har opdateret i evigheder! Først og fremmest, i sommerferien tog jeg på ferie, og jeg havde ikke tid til at opdatere, da jeg så kom hjem fra ferie, så havde jeg fuldstændig glemt min kode til bloggen. Ups! Pludselig så poppede koden bare ind i hjernen på mig igen idag. Selvom det er godt nyt, at jeg nu kan huske koden igen, så har jeg igen dårlige nyheder. Jeg kan desværre ikke fortsætte med at opdatere bloggen.

Jeg er lige startet på gymnasiet, og jeg bliver bombarderet med lektier og afleveringer, og jeg har overhovedet ingen tid til at blogge, for tro det eller ej, så før i tiden brugte jeg enormt lang tid på Gossip In Ya Face. Først og fremmest, skulle jeg finde alle nyheder, og derefter skrive dem ind, og det tager ufattelig lang tid.

Jeg håber I er okay med det. Lige til at slutte af, så har jeg en smuuuuule sladder I vil synes om.
1. Ashley Greene og Joe Jonas kommer sammen. De er endda set kysse sammen i offentligheden. Gufff!
2. Liam Hemsworth og Miley Cyrus er igen sammen (De havde nemlig slået op!)
3. Justin Bieber og Jasmine Villegas (fra Baby videoen) er set kysse i en bil, men om de kommer sammen eller ej, kan jeg ikke bekræfte.

Håber ikke I er sure på mig.
Mange kram.

3 kommentarer:

TheGossipGirl sagde ...

Heej :D

Jeg er ikke sikker på at du ser det her, men jeg elsker faktisk din blog! Nederen den blev slettet, men jeg har så fået inpiration til selv at lave min egen!

www.instarz.blogspot.com (jeg startede med at blogge den 26/12-10, altså for en dag siden, og siden har over 250 læsere! YAY!)

Jeg vil bare lige spørge om du ved, hvordan man indsætter en video i bloggen? Det ville være en stort hjælp! :D

xoxo sagde ...

Fed blog. Bliv ved!
http://gossip-xoxo-girl.blogspot.com/

Gossip sagde ...

Velkommen tilbage! Gossip kan man ikke få nok af :)

Send en kommentar