Pages

onsdag den 16. juni 2010

Miley prøver ikke på at virke billig!


Sangerinden Miley Cyrus bliver ofte set som et meget dårlig forbillede.
Her har du Miley's forklaring om hendes image. "Jeg prøver ikke at virke billig. Jeg prøver ikke at være sådan, 'tag på diskotek og skaffe en masse fyre.' Hvad jeg prøver at gøre, er at vise en pointe med mit album og virke konsekvent, med måden mit album lyder og måden jeg klæder mig på. Jeg har det fint med min krop, og jeg arbejder hårdt for at være i form, og at vide at jeg kan tage, hvad jeg nu end har lyst til på, gør mig mest tilpas. Jeg føler mig mest tilpas, når jeg ikke har så meget tøj på, og sådan har det altid været. Nu har jeg bare mere mulighed for at gøre det. Jeg er bare vokset op til at være sådan, det er ikke fordi, det var sådan 5 år tilbage. Det er mig, nu. Når du er 11 år gammel, så er ordet 'sexet' ikke noget du vil bruge, når du skal beskrive en, men når man bliver ældre, så tror jeg at, man vokser sig ind i det. Og det tror jeg, at jeg har gjort, men det er ikke for at få opmærksomhed. Det er ikke det, jeg prøver på at gøre, for at sælge plader. Jeg ønsker, at folk køber mine plader, fordi de godt kan lide min musik."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar