Pages

mandag den 21. juni 2010

Lidt nyt fra bloggerens side.


Jeg synes lige, jeg skulle komme med lidt nyt om bloggen. :-)
Som I måske husker, så havde jeg læseferie, men idag var jeg op til min sidste eksamen (hvilket jeg i øvrigt fik 12 i. Yes!!!), og nu har jeg officielt sommerferie. Det betyder, at jeg nu kommer til at blogge lidt mere her i slutningen af juni og starten af juli.

Nu har jeg også gjort sådan, at hvem som helst kan kommentere under blog indlæggene uden at man skal oprette en bruger. Det er helt anonymt, og nu kan I kommentere alt det I vil, og komme med jeres mening.

Håber I alle får den bedste sommerferie NOGENSINDE! :o)

P.S. Er I ikke søde at stemme ude til højre, så jeg kan se, hvem folk helst ønsker, at jeg blogger om. Hvis jeres yndlingskendis ikke står der, så skriv det lige i en kommentar herunder.

2 kommentarer:

BiebersForeever sagde ...

Det er godt du er tilbage!:D

Anonym sagde ...

super at du er tilbage (-:
Men meget mere Justin Bieber!(y)
han er lidt af en steg!*-:

Send en kommentar