Pages

lørdag den 10. april 2010

Miley vil brænde sin Hannah Montana paryk!

Da Miley Cyrus snakkede med Daily Record, sagde hun dette:
"I de sidste 5 år med Hannah Montana har folk fortalt mig, hvad jeg skulle gøre.
Nu er det op til mig selv, hvad jeg synes er rigtig for min karriere, så jeg går bare
i min egen retning. Jeg bliver nødt til at være forsigtig, så jeg ikke mister den,
den jeg er, eller Miley Cyrus faktoren ved at tage andre roller. Jeg vil stadigvæk
gerne have, de ved hvem jeg er, men jeg vil gerne gøre mit publikum større. Jeg
vil fortsætte med at lave det jeg elsker, men også give mig selv nogle udfordringer,
og ikke bare være den samme person igen og igen. "

Da de spurgte ind til den berømte Hannah Montana paryk sagde hun:
"En af parykkerne vil komme på et museum, og den anden vil blive brændt
eller sådan noget. Jeg kan ikke tage den på igen. Det er bare alt for meget."

XOXO YASEMIN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar