Pages

onsdag den 14. april 2010

Justin Bieber hader Uggs!


Et lille udpluk fra et nyt Justin Bieber interview fra Top of the Pop:
Hvad kan du ikke lide ved piger? "Jeg kan ikke lige Uggs. De er ikke så pæne. De er
bare store og... slet ikke gode. Jeg kan ikke lide piger, som har meget make up på, så
du ikke kan se deres ansigt. Nogle piger er pæne men usikre og ser meget bedre ud
uden make up, men de vælger alligevel at tage en masse på."

Vi har hørt du godt kan lide Miley Cyrus? "Nej, hun er ikke min type, men hun er cool nok.
Jeg synes dog at Selena Gomez er rigtig sød."

Har en pige nogensinde fået dig til at græde? "Ja, en pige har, men jeg har ikke rigtig
lyst til at tale om det."

XOXO YASEMIN


1 kommentar:

kathrine sagde ...

hej justin jeg går aldrig med make up og jeg elsker dyr og min yndlingsfarve er lila og hvid og blå i love you justin bieber kom til danmark. hvorfor er du dog så sød i love you alle fra min klasse hader mig fordi jeg elsker dig min kærste slog op med mig fordi jeg elsker dig hvis du ikke har en kærste skal vi så være kærster i love you<3

Send en kommentar