Pages

onsdag den 21. april 2010

Justin Bieber aner ikke hvordan han skal score piger!


Justin Bieber indrømmede til det amerikanske blad Twist, at det var meget svært for ham at få en kæreste. "Jeg aner ikke, hvor jeg skal møde piger."

Hvor mødte du piger før i tiden? "Jeg ved det ikke. Jeg tror bare, jeg mødte dem gennem venner. Jeg går bare steder hen, jeg godt kan lide at hænge ud, hvis jeg møder en pige, men jeg er ikke god til at gå ud og prøve at møde en pige. Jeg har ikke rigtigt tid til at kigge efter piger fortiden."

Justin fortæller også, at han godt kan lide piger med et pænt smil og en som får ham til at grine!

Justin er helt rigtigt venstre-håndet, men han kan godt bruge højre hånd til at spille guitar. "Da jeg startede med at spille, spillede jeg på en højre-håndet guitar, fordi det var sådan en min mor havde."

Det er desuden rigtigt stort at Justin har fået en forside helt for sig selv. Normalt så har Twist Magazine en masse forskellige kendte personer på deres forsider. Du kan se et eksempel her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar