Pages

lørdag den 10. april 2010

Selena Gomez vil fortsætte med musikken!



Fornyligt fortalte Selena Gomez i et interview om hendes liv, musik og fans.
"Mit liv er rigtig hektisk, men jeg føler mig som, en af de heldigste piger i verden,
og jeg elsker hver evig eneste ting, jeg laver. Ja - nogle gange er det meget, men
det er meget af det, jeg elsker."

"Jeg vil gerne fortsætte med at lave musik, men jeg tror, at skuespil altid vil have
en mere speciel plads i mit hjerte. Jeg har en fornemmelse, at det vil ende med
at tage over, men i øjeblikket er jeg alt for besat af musik."

"Hvis jeg skal være ærlig, anede jeg ikke, jeg havde fans udenfor USA. At få mulighed
for at komme til England, og møde de folk, vi nyder at få til at grine og nyder at lave
musik til, er fantastisk. Det var virkelig vidunderligt."

XOXO YASEMIN

Ingen kommentarer:

Send en kommentar